Przegląd rekomendowanych firm Facility Management 2024

-------------- facility management
-------------- usługi
-------------- wdrożenia
-------------- doradztwo

134

Znajdź partnera biznesowego

Poznaj najważniejszych graczy na polskim rynku usług FM

135

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

AGIS Management Group

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o., Sp., Sp. K.

OPIS FIRMY

AGIS Facility Management to doświadczony i zaufany dostawca usług z zakresu Facility Management oraz generalnego wykonawstwa, działający od 2005 roku. Firma oferuje kompleksowe usługi związane z obsługą nieruchomości komercyjnych, z sektora logistycznego, przemysłowego, biurowego i handlowego.

SPECJALIZACJA
  • Zintegrowana techniczna obsługa nieruchomości
  • Mobilny serwis techniczny
  • Przeglądy i serwisy instalacji specjalistycznych
  • Audyt techniczny due diligence
  • Generalne wykonawstwo - usługi instalacyjno - budowlane
  • Fit-out - aranżacja przestrzeni
  • Optymalizacja kosztów działania nieruchomości
  • Zarządzanie dokumentacją
SIEDZIba główna w Polsce

ul. Grzybowska 87

00-844 Warszawa

www.agis-fm.pl

Biura lokalne

Rumia, Katowice, Łódź, Kraków, Wrocław

Charakterystyka dostawcy

Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM 

Opis usługi głównej

Kompleksowa obsługa techniczna obiektów

Konsulting
  • Audyt techniczny due diligence
  • Optymalizacja efektywności energetycznej
  • Nowe technologie dla nieruchomości
  • Projektowanie środowiska pracy
  • Opracowanie planów bezpieczeństwa
Zarządzanie usługa obcą
  • Ochrona obiektu
  • Utrzymanie czystości obiektu
  • Zarządzanie odpadami
  • Recepcja
  • Monitoring CCTV
Dostarczane usługi własne
  • Przeglądy instalacji specjalistycznych
  • Audyty i inspekcje sprawności systemów
  • Obsługa eksploatacyjna - serwis i konserwacja 
  • Modernizacja, przebudowa, remonty
  • Mobilna obsługa techniczna 24/7
  • Złota Rączka
  • Zarządzanie procesami gwarancyjnymi
  • Komunikacja przez HelpDesk 24
  • Centrum Monitoringu - zdalny nadzór nad CCTV i sprawnością instalacji

Aktualne dane operacyjne

350

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

312

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

5 000 000 m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024 [m2]

40,4 mln PLN obrotu

Rok Finansowy 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

plik do pobrania:

Oferta: POBIERZ

Certyfikaty i standardy:

ISO 9001:2015

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Tytuł Pracodawcy Pomorza 2023
  • Nagroda dla najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce - Diamenty Forbes 2023
  • Lider najwyższej jakości obsługi i utrzymania nieruchomości Businesswoman Awards
Przynależność do organizacji branżowych

Norda Biznes, EEC Members, Pracodawcy Pomorza

136

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Akint

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Blisko 15 lat pomagamy naszym Klientom w wielu przenikających się obszarach działania w branży nieruchomości. Posiadamy własny zespół o szerokim zakresie kompetencyjnym, wspomagany przez doświadczonych i sprawdzonych partnerów, który pozwala nam elastycznie reagować na każde potrzeby Naszych Klientów w zmieniających się otoczeniu. Pomagamy naszym Klientom elastycznie dopasować nieruchomości do oczekiwań użytkowników przy jednoczesnym przestrzeganiu stałych zasad i procedur obowiązujących w inżynierii i technologii obiektów.

Siedziba główna w Polsce

Warszawa, Wiertnicza 143a

Specjalizacja
  • Akint.services – serwis oraz obsługa instalacji i techniki obiektowej
  • Akint.archi – usługi architektoniczno-projektowe
  • Akint.engineering – usługi wsparcia i doradztwa inżynieryjnego
  • Akint.energy – usługi z zakresu energii i mediów: audyty, doradztwo, realizacja projektów energetycznych i zielonej energii.
  • Akint.spaces – usługi kreowana i zmiany przestrzeni
Typ dostawcy

Partner w usługach technicznych, inżynieryjnych i projektowych

Opis usługi głównej

 Partner w usługach technicznych, inżynieryjnych i projektowych

Dostarczane usługi własne/facility services
  • Akint.services – serwis oraz obsługa instalacji i techniki obiektowej
  • Akint.archi – usługi architektoniczno-projektowe
  • Akint.engineering – usługi wsparcia i doradztwa inżynieryjnego
  • Akint.energy – usługi z zakresu energii i mediów: audyty, doradztwo, realizacja projektów energetycznych i zielonej energii.

Aktualne dane operacyjne

+200

Liczba obsługiwanych klinetów – koniec 2024

35

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

500 000 m2

Obsługiwana powierzchnia - rok 2024

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania
137

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Apleona Polska

Apleona FMS

GGB Polska

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Apleona jest wiodącym europejskim dostawcą usług IFM dla nieruchomości, z centralą zlokalizowaną w Warszawie. Działamy w obszarze zintegrowanych usług obsługi obiektów komercyjnych i fabrycznych, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania technicznego oraz utrzymania ruchu produkcji.

Siedziba główna w Polsce

02-255 Warszawa, ul. Krakowiaków 36

Siedziba główna na świecie

Niemcy, Neu-Isenburg, An der Gehespitz 50 63263

Biura lokalne

Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Łódź, Katowice, Gdańsk

Specjalizacja
  • Utrzymanie ruchu obszarów produkcyjnych
  • Utrzymanie infrastruktury budynkowej obiektów biurowych, produkcyjnych i logistycznych
  • Współpraca z klientami strategicznymi w zakresie integracji serwisów zewnętrznych oraz ograniczenia kosztów pośrednich
  • Wsparcie procesów „uruchamiania” biurowców oraz fabryk
Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM /Technika

Opis usługi głównej

Multitechniczna obsługa obiektów

Konsulting
  • Prowadzenie procesów integracji usług zewnętrznych
  • Optymalizacja założeń projektowych dla instalacji budynkowych (biurowce)
  • Planowanie optymalizacji kosztów pośrednich
  • Relokacje
  • Prace projektowe (budowlane, instalatorskie)
Zarządzanie usługą obcą
  • Relokacje maszyn i ciągów produkcyjnych
  • Realizacja projektów wykonawstwa lub mo-dernizacji instalacji automatyki (BMS) i HVAC
  • Utrzymanie czystości w obiektach biurowych, produkcyjnych i specjalistycznych
  • Ochrona
Dostarczane usługi własne/facility services
  • Utrzymanie Ruchu
  • Utrzymanie infrastruktury Data Center
  • Serwis HVAC
  • Serwis PPOŻ
  • Serwis instalacji automatyki budynkowej
  • Serwis instalacji elektrycznych
  • Usługi recepcyjne

Aktualne dane operacyjne

350+

Liczba obsługiwanych projektów - koniec 2024

około 1600

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

7,5 mln m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024

345 mln PLN

Przychód w 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania
Działania wspierające markę pracodawcy
  • Szeroki pakiet socjalny dla pracowników
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Szkolenia branżowe dla pracowników terenowych
  • Alternatywne ścieżki rozwoju zawodowego wewnątrz branży
  • Facility Management
Przynależność do organizacji branżowych

PRFM

Certyfikaty i standardy
  • ISO 9001,
  • ISO 14001,
  • ISO 45001
138

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Atalian Global Services Poland

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

ATALIAN jest międzynarodowym koncernem i światowym liderem w dziedzinie multiserwisu (Facility Management). Koncentrujemy się na pełnym zarządzaniu obiektami, technicznym utrzymaniu obiektów, utrzymaniu czystości i terenów zielonych oraz cateringu. Naszą misją jest zapewnienie naszym Klientom komfortu prowadzenia własnego biznesu.

Siedziba główna w Polsce

Ul. Bularnia 5, 31-222 Kraków

Biura lokalne

Kraków, Warszawa

Specjalizacja
  • Zintegrowane usługi FM dla sektora przemysłowego, logistycznego, biurowego i handlowego;
  • Obsługa techniczna obiektów;
  • Utrzymanie czystości obiektów;
  • Utrzymanie terenów zielonych;
  • Catering - prowadzenie kantyny w zakładach pracy.
  • Fit-out – aranżacje powierzchni biurowej, logistycznej i przemysłowej.
  • Usługa „złotej rączki”
Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM

Opis usługi głównej

Kompleksowa obsługa techniczna obiektów

Dostarczane usługi własne/facility services
  • obsługa techniczna ( usługi specjalistyczne )
  • sprzątanie
  • serwisy mobilne (chłodnictwo, energetyka, niskie prądy, fit - out, wentylacja, ppoż.)
  • catering
  • usługa „złotej rączki”

Aktualne dane operacyjne

80

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

1530

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

3 850 000 m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024 [m2]

123 mln PLN

Przychód w 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Szkolenia branżowe
  • Pakiet medyczny
  • Zakład pracy chronionej
  • Praca w międzynarodowym środowisku
Certyfikaty i standardy
  • Certyfikat ISO 9001:2015,
  • Certyfikat ISO 45001,
  • Certyfikat ISO 22000:2018.
Przynależność do organizacji Branżowych
  • PRFM,
  • PRCH
139

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

CBRE GWS

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

CBRE GWS jako jedna z działających w Polsce spółek CBRE zapewnia swoim klientom wsparcie w obszarach zintegrowanego zarządzania nieruchomościami (Facility Management), technicznego utrzymania obiektów, zarządzania projektem oraz generalnego wykonawstwa, jak również w zakresie poszanowania energii. Posiadamy rozwinięty dział usług technicznych, dzięki czemu oferujemy naszym klientom rozwiązania, które obejmują wzrost wydajności, minimalizację kosztów i ryzyka.

Specjalizacja:
  • Obsługa techniczna obiektówbiurowych, zakładów produkcyjnych, parków logistycznych, obiektów handlowych,klientów sieciowych i innych
  • Zintegrowane usługi FM
  • Zarządzanie dokumentacjąeksploatacyjną
  • Zarządzanie procesem gwarancyjnym
  • Zarządzanie zdarzeniami awaryjnymi
  • Programy optymalizacji
  • Usługi w zakresie poszanowaniaenergii
  • Zarządzanie projektem
  • Generalne wykonawstwo
  • Usługi wsparcia dla najemcy
  • Obsługa data center
SIEDZIba główna w Polsce

00-843 Warszawa, ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego 1, www.cbre.pl

Typ dostawcy:

Dostawca zintegrowanych usług FM

Opis usługi głównej:

Kompleksowa Techniczna Obsługa Obiektów

Konsulting
  • Audyty Efektywności energetycznej
  • Zmiana modelu operacyjnego
  • Analityka przy wykorzystaniu BMS
  • Tworzenie strategii ESG
Zarządzanie usługą obcą:
  • Usługi utrzymania czystości
  • DDD/pest control
  • Ochrona
  • Catering
  • Zarządzanie odpadami
Dostarczane usługi własne/facility services:
  • Obsługa techniczna
  • Przeglądy urządzeń i instalacji HVAC
  • Przeglądy urządzeń i instalacji wod-kan
  • Przeglądy urządzeń elektrycznych
  • Przeglądy instalacji niskoprądowych
  • Zarządzanie dokumentacją i przeglądami
  • Wykonawstwo instalacji opartych o odnawialne źródła energii
  • Helpdesk
  • Recepcja

Aktualne dane operacyjne

85

Liczba obsługiwanych klientów – rok 2024

6,2 mln m2

Obsługiwana powierzchnia

730

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

502,8 mln PLN obrotu

Rok finansowy 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy:
  • Wartości RISE - szacunek (Respect), rzetelność (Integrity), zaangażowanie (Service) i perfekcjonizm (Excellence)
  • Kodeks etyczny
  • Bezpieczeństwo pracy oraz doroczny Tydzień Bezpieczeństwa w pracy
  • Panel Różnorodność, Równość i Integracja
  • Udział w ogólnoświatowych inicjatywach, takich jak Różowy Październik, Wąsopad (Movember), Międzynarodowy Dzień Kobiet w Inżynierii
  • Pracownicy są wykładowcami Uniwersytetu Techniczno-Humanistycznego im. K. Pułaskiego w Radomiu
Przynależność do organizacji branżowych:
  • PRFM
  • IFMA
Certyfikaty i standardy:
  • ISO 45001:2018 (SSIP), BS EN ISO 14001:2015, BS EN ISO 9001:2015, EcoVadis

Więcej o firmie: www.cbre.pl

Plik do pobrania
Pobierz ulotkę PDF
140

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Clar System

FORMA PRAWNA

Spółka Akcyjna

Opis firmy

Grupę Kapitałową Clar System tworzą profesjonaliści posiadający odpowiednią wiedzą i doświadczenie, jednocześnie jesteśmy elastyczni i kreatywni. Aktywnie i z pasją poszukujemy nowych rozwiązań, wybieramy je myśląc przede wszystkim o naszych Klientach.

  • Mamy ponad 25 lat doświadczenia
  • Inteligentnie dbamy o środowisko
  • Mamy przewagę dzięki technologii
  • Naszym priorytetem jest utrzymanie wartości nieruchomości Klienta
Siedziba główna w Polsce

Poznań

Biura lokalne

Warszawa, Szczecin, Wrocław, Katowice, Lublin, Białystok, Gdańsk, Łódź

Specjalizacja
  • Obsługa techniczna obiektów
  • Usługi czystościowe
  • Dezynfekcja
  • Obsługa terenów zewnętrznych
  • Specjalistyczne usługi własnymi zespołami mobilnymi
Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM  

Opis usługi głównej

Pełna obsługa obiektów

Konsulting
  • Optymalizacja energetyczna
  • Konsulting FM
Zarządzanie usługą obcą

Specjalistyczne serwisy techniczne

Dostarczane usługi własne/facility services
  • Obsługa techniczna
  • Utrzymanie czystości
  • Usługi Alpinistyczne
  • Odśnieżanie

Aktualne dane operacyjne

3000

Liczba obsługiwanych klientów – rok 2024

13,5 mln m2

Obsługiwana powierzchnia

+7000

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

305 mln PLN obrotu

Rok finansowy 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Certyfikat od Fundacji Made Blue i I-team Polska, potwierdzający korzystanie z urządzeń oszczędzających wodę.
  • Certyfikat od Meridy Polska potwierdzający używanie produktów tworzonych z troską o środowisko
  • Wyróżnienie w konkursie Lodołamacze – to nagroda dla tych pracodawców, którzy przełamują stereotypy i dają szansę niepełnosprawnym na lepsze życie
  • Promujemy Eco-driving! Posiadamy nowoczesną i ekologiczną flotę opartą o auta LPG i te z najnowszymi normami spalania
  • Udział w programie „Clean Driving Challenge”. We współpracy z naszym partnerem, firmą Ecologic.io chcemy zadbać o poprawę bezpieczeństwa w trakcie korzystania z samochodów służbowych wykorzystując system Ecologic
  • Diamenty Forbesa 2023
  • Zostaliśmy zaliczeni do najbardziej dynamicznych polskich przedsiębiorstw w „24 Edycji Gazele Biznesu”
  • Badanie Zadowolenia Klienta – przeprowadzamy co roku, w ostatnim badaniu aż 95% naszych Klientów wyraziło ogólny poziom zadowolenia z naszych usług
Przynależność do organizacji branżowych
  • Związek Pracodawców Outsourcingu
  • PIGC
Certyfikaty i standardy
  • ISO 9001,
  • ISO 14001,
  • Gwarant Czystości i Higieny,
  • Certyfikat Europejskiego Systemu Wyróżnień i Nagród Jakości – Wielkopolska Jakość.

139

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Czysty Efekt (Grupa 4Workers)

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Od 30 lat świadczymy usługi cleaningowe. Specjalizujemy się w regularnym sprzątaniu dużych obiektów, głównie przemysłowych oraz biurowych. Dzięki nowoczesnym technologiom, takim jak system zgłoszeń QR i elektroniczne audyty, gwarantujemy najwyższą jakość i szybką reakcję na potrzeby naszych klientów.

SPECJALIZACJA
  • Utrzymanie czystości w biurach
  • Utrzymanie czystości w przemyśle
  • Utrzymanie czystości w halach i magazynach
  • Utrzymanie czystości w logistyce
  • Utrzymanie czystości w ochronie zdrowia
SIEDZIba główna w Polsce

ul. Zielona 26, 42-360 Poraj

www.czystyefekt.pl

Biura lokalne

Kraków, Katowice, Gliwice, Warszawa, Łódź

Charakterystyka dostawcy

Typ dostawcy

Usługi sprzątania firm

Opis usługi głównej

Specjalizujemy się w kompleksowym utrzymaniu czystości w dużych obiektach przemysłowych, biurowych i logistycznych.

Dostarczane usługi własne
  • Utrzymanie czystości
  • Doczyszczanie trudnych powierzchni
  • Mycie okien
  • Odśnieżanie
  • Utrzymanie terenów zewnętrznych
  • Cykliczne audyty czystości
  • System szybkich zgłoszeń QR

Aktualne dane operacyjne

300 obiektów

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

360

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

1,2 mln m2

Obsługiwana powierzchnia

2,7 mld

Rok Finansowy 2023 – Przychód grupy kapitałowej

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Certyfikaty i standardy:

Polityka HSSE (Health, Safety, Security, Environment)

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Obsługa 24h/7
  • Wyróżnienie w Diamentach Forbes
  • Wyróżnienie w Gazelach Biznesu 23
  • Ograniczamy negatywny wpływ na środowisko, dzięki Instalacją OZE
  • Nasza spółką jest częścią holdingu, który spełnia obowiązek raportowania kwestii zrównoważonego rozwoju zgodnie z dyrektywą CSRD i standardami ESRS.
Przynależność do organizacji branżowych

PIGC

140

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Dussmann

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Kompleksowo zajmujemy się zarządzaniem wszystkimi aspektami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości. Oferujemy rozwiązania zrodzone z pasji do zintegrowanego zarządzania obiektami, usług gastronomicznych oraz inżynierii instalacji i systemów technicznych. Działając, jako część międzynarodowej Grupy Dussmann, rodzinnej firmy, łączymy przedsiębiorcze myślenie i niezawodne rozwiązania najwyższej jakości z innowacyjnością i odpowiedzialnością za klientów, pracowników, środowisko i społeczeństwo. Dbamy o ludzi i miejsca, w których żyją i pracują - aby ich życie stawało się przyjemniejsze i łatwiejsze.

SPECJALIZACJA
  • Utrzymanie techniczne budynków
  • Utrzymanie czystości
  • Usługi cateringowe
  • Ochrona osób i mienia
  • Doradztwo, projektowanie, serwis oraz realizacja projektów inwestycyjnych
SIEDZIba główna w Polsce

Twarda 18, 00 – 105 Warszawa

www.dussmann.pl

Charakterystyka dostawcy

Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM 

Opis usługi głównej

Dussmann Polska to lider w branży usług zintegrowanych, oferujący kompleksowe wsparcie dla nieruchomości. Firma działa w oparciu o cztery kluczowe filary: usługi techniczne, utrzymanie czystości, Food Services oraz ochronę osób i mienia. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom i zaawansowanym technologiom, Dussmann zapewnia pełne wsparcie operacyjne, dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Stawiając na innowacje i efektywność, firma nie tylko podnosi standardy, ale też dba o środowisko, implementując zrównoważone rozwiązania.

Konsulting
  1. Innowacje i optymalizacje
  2. Efektywność energetyczna
Dostarczane usługi własne
  • Utrzymanie techniczne,
  • catering,
  • utrzymanie czystości,
  • ochrona osób i mienia.

Aktualne dane operacyjne

Ponad 350

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

Ponad 2500

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

Ponad 8 000 000 m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024 [m2]

290 mln PLN obrotu

Rok finansowy 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

plik do pobrania:

Prezentacja organizacji i usług POBIERZ

Certyfikaty i standardy:

ISO 9001, 14001, 45001, Usługi bezpieczeństwa zgodnie z normą DIN 77200-1:201, Ecolabel, Ecovadis

141

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Ekotrade

FORMA PRAWNA

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

OPIS FIRMY

Firma EKOTRADE została założona w 1991 roku. Działa na rynku ogólnopolskim i jest jednym z liderów branży ochrony. EKOTRADE to bogate doświadczenie, zasób wiedzy oraz najwyższa jakość usług oferowanych na rynku. Dowodem na staranność i profesjonalizm naszych usług są przyznane liczne certyfikaty oraz listy referencyjne od naszych kontrahentów.

Od 33 lat świadczenia usług nieustannie rozrastamy się, a wraz z nami, powiększa się także bogate doświadczenie naszej firmy. Wiemy, że najlepszym sposobem tworzenia bezpieczeństwa jest połączenie profesjonalnej wiedzy naszych pracowników z mocą naszych systemów i wdrażanie najlepszych technologii.

Firma oparta jest na polskim kapitale, działa na podstawie koncesji MSWiA Nr L-0083/00. Na sukces firmy nieustannie pracuje wysoko wykwalifikowana kadra, wyposażona w bogate zaplecze techniczne. Zatrudniamy ponad 10000 pracowników oraz 150 załóg interwencyjnych i grup konwojowych.

Świadczymy kompleksowe usługi ochrony osób i mienia na terenie całego kraju. Nasze przedstawicielstwa posiadamy w 41 miastach, w tym ponad 20 z nich zlokalizowanych jest w największych miastach w Polsce, m.in: Białystok, Bydgoszcz, Gdynia, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Siemianowice Śląskie, Szczecin, Warszawa, Wrocław, czy Zielona Góra.

SPECJALIZACJA
  • Ochrona fizyczna
  • Ochrona imprez masowych
  • Usługi recepcyjne
  • Monitoring alarmowy, pożarowy, wizyjny
  • Montaż zabezpieczeń technicznych, min. alarmowych, CCTV, KD, LPR
  • Konwojowanie wartości 
  • Usługi porządkowe
  • Bezpieczeństwo w biznesie
SIEDZIba główna w Polsce

Ul. Melomanów 4

00-712 Warszawa

www.ekotrade.com.pl

Biura lokalne

Bydgoszcz, Gdańsk, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Siemianowice Śląskie, Wrocław

Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług ochrony

Opis usługi głównej

Bezpieczeństwo klientów jest wartością, którą stawiamy ponad wszystko, dlatego jedną z podstawowych form naszej działalności jest ochrona fizyczna osób i mienia.

Specjalizujemy się w ochronie zakładów przemysłowych, powierzchni komercyjnych, obiektów logistycznych oraz placówek bankowych.

Wszystkie nasze obiekty wyposażane są w stacjonarne i przenośne środki łączności, dodatkowo objęte są specjalnym nadzorem przez oddelegowane do tego celu służby kontrolne, koordynatorów służb ochronnych oraz patrole interwencyjne.

Umundurowanie i oznakowanie naszych pracowników jest estetyczne i zgodne z obowiązującą Ustawą o ochronie osób i mienia oraz są charakterystyczne dla naszej formacji.

Specjalnie wyselekcjonowana kadra pracownicza jest atutem naszej firmy. Wysokie wymagania stawiane przed przyszłymi pracownikami ochrony świadczy o powodzeniu wykonywanych zadań.

Realizację zadań przez naszych pracowników zabezpiecza polisa ubezpieczeniowa OC kontraktowa i deliktowa, na kwotę 20 000 000,00 PLN.

Konsulting
  • Audyty bezpieczeństwa
  • Wsparcie w zapewnieniu bezpieczeństwa biznesu, w oparciu o wymogi prawne zawarte w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 roku w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii a także w projektach ustaw: o ochronie osób zgłaszających naruszania prawa oraz o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych.
  • Wsparcie przy realizacji wymogów stawianych przez ustawodawcę w zakresie warunków przyjmowania zgłoszeń o naruszeniach prawa i ochrony sygnalistów
  • Wdrożenie systemu EKOSYGNAL – do zgłaszania nieprawidłowości i naruszeń prawa
Dostarczane usługi własne
  • Ochrona fizyczna
  • Usługa obsługi recepcji
  • Zabezpieczenia techniczne
  • Usługi porządkowe

Aktualne dane operacyjne

16 000

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

11 000

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

8 700 000 m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024 [m2]

470 mln PLN obrotu

Rok finansowy 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Certyfikaty i standardy:
  • ISO 9001 
  • ISO 14001 
  • ISO 27001 
  • ISO 45001 
  • AQAP 2110
142

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

ENGIE Services

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

Opis firmy

ENGIE Services jest częścią grupy ENGIE, działającej w 31 krajach. W Polsce działamy jako stabilny partner od ponad 25 lat w zakresie usług technicznych i zintegrowanych usług obsługi obiektów. Dbamy o interesy naszych partnerów biznesowych i stawiamy na długoterminowe relacje, dostosowując nasze działania do aktualnych potrzeb rynkowych.

Siedziba główna w Polsce

ul. Grochowska 312, 03-839 Warszawa

Siedziba główna na świecie

1, place Samuel de Champlain 92930 Paris-La Défense Cedex FRANCE

Biura lokalne

Warszawa, Gliwice

Specjalizacja
  • Obsługa techniczna oraz zintegrowane usługi FM – zakłady przemysłowe, biurowce, Data Center i serwerownie, szpitale, centra logistyczne, centra handlowe, obiekty użyteczności publicznej
  • Produkcja i dostawa mediów: CHP, trigeneracja,
  • sprężone powietrze, chłód etc.
  • Usługi efektywności energetycznej
  • Usługi wykonawcze i modernizacyjne w zakresie instalacji technicznych
  • Pomiary, uruchomienia i odbiory techniczne, commissioning
Typ dostawcy

Dostawca usług obsługi technicznej oraz zintegrowanych usług FM

Opis usługi głównej

 Produkcja i dostawa mediów (CHP, trigeneracja etc.)

 Efektywność energetyczna

 Wytyczne projektowania, wykonania, odbioru i eksploatacji systemów wentylacyjnych i klimatyzacji dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą

 Ekspertyzy i pomiary

Zarządzanie usługą obcą
  • Specjalistyczne usługi techniczne
  • Usługi ochrony, obsługa recepcji
  • Usługi stołówkowe i catering
  • Usługi utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz
  • Outsourcing innych usług: np. obsługa poczty, dostawy materiałów biurowych i innych w zależności od potrzeb Klienta
Dostarczane usługi własne/facility services
  • Instalacje HVAC
  • Instalacje elektroenergetyczne i zasilania gwarantowanego
  • Instalacje oświetlenia bytowego, awaryjnego i ewakuacyjnego
  • Instalacje sprężonego powietrza
  • Systemy przeciwpożarowe
  • Instalacje niskoprądowe
  • Systemy automatyki i nadzoru BMS

Aktualne dane operacyjne

1300

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

700

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

5 mln m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024

226,8 mln PLN obrotu

Rok finansowy 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Kodeks etyczny
  • Bezpieczeństwo pracy
  • Certyfikat EMAS
  • Inwestycje proekologiczne (zielona energia)
  • Odpowiedzialność Społeczna Korporacji
Przynależność do organizacji branżowych
  • IFMA
  • PRFM
  • ASHRAE
  • KFCH
  • PLDCA (Polish Data Center Association)
  • PINK
Certyfikaty i standardy
  • ISO: 9001, 14001, 45001,
  • System ekozarządzania i audytu EMAS,
  • Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego ABW (trzeciego stopnia),
  • certyfikat ATS (UPTIME INSTITUTE),
  • uprawnienie CERTIFIED DATA CENTRE PROFESSIONAL (wydane przez EXIN)

143

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

EVER GRUPA

FORMA PRAWNA

Spółka kapitałowa

Opis firmy

EVER GRUPA to polska spółka działająca na rynku od 1995 roku. Możemy zaspokoić Wasze potrzeby w zakresie sprzątania, ochrony, obsługi technicznej oraz żywienia zbiorowego. Skutecznie wspieramy funkcjonowanie ponad 1100 nieruchomości m.in. fabryk, biurowców, hoteli, szpitali, centrów handlowych czy logistycznych na terenie całego kraju.

Siedziba główna w Polsce

ul. Arkuszowa 39, 01-934 Warszawa

Biura lokalne

Żyrardów

Toruń

Katowice

Poznań

Łódź

Wrocław

Kraków

Gdańsk

Biała

Podlaska

Radom

Specjalizacja
  • Sprzątanie
  • Ochrona
  • Catering
  • Techniczna obsługa nieruchomości
  • Pralnictwo
  • Outsourcing procesów produkcyjnych
  • In-House Logistic
  • Usługi administracyjne | Recepcja
  • Roof Management
  • BDO
Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM

Opis usługi głównej

Multitechniczna obsługa obiektów

Konsulting
  • Efektywność energetyczna
  • Doradztwo kadrowe
  • Przetargi na usługi pojedyncze
  • Fotowoltaika
  • Raporty Due Diligence
Zarządzanie usługą obcą
  • Sprzątanie
  • Obsługa techniczna nieruchomości
  • Ochrona
  • Pralnictwo
  • Żywienie zbiorowe
  • BPO
Dostarczane usługi własne/facility services
  • kompleksowa obsługa techniczna
  • audyty techniczne i nadzory
  • serwisy mobilne
  • usuwanie awarii i realizacja dużych napraw
  • okresowe przeglądy raporty środowiskowe i konserwacje (CRO, KOBiZE, WIOŚ)
  • przeglądy kominiarskie, budowlane, ppoż.
  • pomiary elektryczne
  • opinie i ekspertyzy techniczne
  • efektywność energetyczna kotłów i chłodu
  • audyty energetyczne
  • białe certyfikaty
  • prace budowlane/wykończeniowe, również w formie projektuj i buduj

Aktualne dane operacyjne

1000+

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

7500

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

+10 mln m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024

530 mln PLN

Estymacja obrotu w 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania

POBIERZ

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Aktywny udział w organizacjach branżowych
  • Szkolenia – specjalistyczne oraz samorozwojowe
  • Elastyczny czas pracy
  • Szeroki pakiet socjalny pracowników
Przynależność do organizacji branżowych
  • PRFM
  • IFMA
Certyfikaty i standardy
  • ISO 9001,
  • ISO 14001,
  • ISO 2700

144

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

FBSerwis

FORMA PRAWNA

S.A.

Opis firmy

FBSerwis SA, spółka z Grupy Budimex.

Świadczy usługi obsługi technicznej m.in. obiektów sportowych, przemysłowych, budynków biurowych, obiektów logistycznych i specjalistycznych. Realizuje zadania z zakresu wykonawstwa i projektowania zagadnień elektroenergetycznych, modernizacji stacji transformatorowych, w tym GPZ (Głównych Punktów Zasilających) czy sieci elektoenergetycznych. Montuje oraz obsługuje ładowarki pojazdów elektrycznych, maszyn specjalistycznych i budowlanych. FBSerwis ma w siłach własnych zespoły składające się z elektromonterów, techników, inżynierów i specjalistów technicznych, w tym pogotowie energetyczne pracujące 24h na dobę.

Siedziba główna w Polsce

Warszawa, Biurowiec Wola Retro, ul. Siedmiogrodzka 9

Biura lokalne

Gdańsk, Kraków

Specjalizacja
  • Obsługa techniczna obiektów przemysłowych, logistycznych, sportowych, budynków użyteczności publicznej
  • Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego
  • Projekty elektroenergetyczne i Smart City
  • Optymalizacje energetyczne
Typ dostawcy

usługi FM (techniczne, specjalistyczne, przemysłowe,

elektroenergetyczne)

Opis usługi głównej

Kompleksowa obsługa techniczna obiektów

Konsulting
  • Usługi środowiskowe, gospodarowanie odpadami, przemiany terenów, refulacje, remediacje, odzysk surowców
  • Planowanie strategii w zakresie zarządzania energią i zrównoważonego rozwoju
  • Due dilligence
  • Efektywne rozwiązania techniczne korzystne dla późniejszych kosztów eksploatacji
Zarządzanie usługą obcą

Wg potrzeb klienta, usługi specjalistyczne wszystkich dziedzin

Dostarczane usługi własne/facility services
  • Kompleksowa obsługa techniczna nieruchomości
  • Systemy zarządzania budynkiem z wykorzystaniem technologii inteligentnych budynków
  • Projektowanie
  • Wykonawstwo elektroenergetyczne i zarządzanie wybudowanymi sieciami i systemami
  • Systemy bezpieczeństwa pożarowego i awaryjnego, wyposażenie i instalacje
  • Inne usługi wg potrzeb specjalistycznych Klientów

Aktualne dane operacyjne

+150

Liczba realizowanych obecnie kontraktów- koniec 2024

1300

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

6,5 mln m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024

434 mln PLN

Obrót w roku finansowym 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania

POBIERZ BROSZURĘ

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Dostęp do szerokiej oferty szkoleń, zarówno wewnętrznych,
  • jak i zewnętrznych, w tym kursów językowych
  • Programy rozwojowe i zdefiniowane ścieżki kariery
  • Program finansowania kursów umożliwiających zdobycie urzędowych
  • pozwoleń, np. uprawnień SEP
  • Kodeks etyki
  • Polityka CSR
  • Pakiet benefitów pracowniczych
  • Program poleceń pracowniczych
  • Certyfikaty wskazujące na realizację polityki HR na najwyższym poziomie
  • Spotkania integracyjne
  • Udział w wydarzeniach branżowych (targi pracy, targi branżowe)
  • Udział w akcjach charytatywnych
  • Organizacja lokalnych eventów
Przynależność do organizacji branżowych
  • PRFM (Partner wspierający)
  • Polsko-Hiszpańska Izba Gospodarcza
Certyfikaty i standardy
  • Solidny Pracodawca
  • Koalicja Przyjaznej Rekrutacji
  • Certyfikat HR Najwyższej Jakości (PSZK)

145

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

GPEC FM

FORMA PRAWNA

Grupa kapitałowa

OPIS FIRMY

Grupa GPEC to hub kompetencyjny firm inżynierskich działający na rzecz odpowiedzialnej energetyki i efektywności zużyć mediów zgodnie z filozofią ESG, która jest wpisana do strategii Grupy GPEC. Firma równolegle z główną działalnością energetyczną, zarządza technicznie nieruchomościami, w czym wykorzystuje swoje wartości, silne kompetencje projektowe i doświadczenie inżynierskie w energetyce. Ponad 250 inżynierów i techników w całej Polsce obsługuje dziś ponad 3,5 mln m2 powierzchni stadionów, centrów handlowych, biurowców, osiedli mieszkaniowych.

SPECJALIZACJA
  • utrzymanie obiektu w zakresie: instalacje, urządzenia elektryczne, automatyka, klimatyzacja, wentylacja, instalacje wodno-kanalizacyjne, cieplne, ogólnobudowlane i PPOŻ
  • kompleksowa obsługa techniczna obiektów biurowych, handlowych, logistycznych, przemysłowych, sieciowych  oraz mieszkaniowych
  • 24/7/365 całodobowy dyżur
    i natychmiastowa reakcja na awarie przez cały rok 
  • prace konserwacyjne oraz nadzór nad podwykonawcami w zakresie prac: ślusarsko-stolarskich, ogólnobudowlanych, elektrycznych, CO, CT, CWU, prac na instalacji wodno-kanalizacyjnej i niskoprądowej
  • przeglądy wymagane prawem budowlanym, serwisy specjalistyczne instalacji technicznych, systemów przeciwpożarowych i serwis urządzeń PPOŻ
SIEDZIba główna w Polsce

Gdańsk ul. Słowackiego 159B

grupagpec.pl/gpec-fm/

Biura lokalne

Katowice ul. Chorzowska 150, bud B

Charakterystyka dostawcy

Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM 

Opis usługi głównej

Kompleksowa Obsługa Techniczna

Konsulting
  • wdrożenie i obsługa systemu Smart BMS (Building Management)
  • audyty ciepłownicze i energetyczne oraz zmiana źródeł ciepła
  • pełny proces pozyskiwania białych certyfikatów od identyfikacji przedsięwzięcia służącego poprawie efektywności energetycznej po rozliczenia i sprzedaż świadectw
  • doradztwo w zakresie energii odnawialnej (panele fotowoltaiczne, odzysk ciepła)
  • doradztwo i wdrożenie stacji ładowania pojazdów elektrycznych
Dostarczane usługi własne
  • kompleksowa obsługa techniczna nieruchomości 
  • ekspresowa reakcja na zgłoszenia i awarie 24/7/365
  • własna dyspozytornia, własne pogotowie techniczne i ciepłownicze
  • system zgłaszania usterek dla najemców z funkcją raportowania
  • raport oszczędności oparty o innowacyjne narzędzia, np. audyt termodronem
  • fit-outy

Pełne wsparcie w zarządzaniu nieruchomością:

  • start-upy projektów
  • pomoc w sporządzaniu Capex i Opex
  • prowadzenie CRO (Centralny Rejestr Operatorów dla urządzeń chłodniczych)
  • przygotowanie wkładów technicznych do KOBIZE (Krajowy Ośrodek Bilansowania i Zarządzania Emisjami)
  • przygotowanie danych pod wprowadzenie raportów środowiskowych m.in. BDO (Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami)
  • prowadzenie KOB (Książka Obiektu Budowlanego)
  • odczyty liczników z analizą danych

Aktualne dane operacyjne

>5000 nieruchomości

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

>500 jako grupa

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

3,5 mln m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024 [m2]

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy

Elastyczna kultura pracy:

  • Kultura pracy hybrydowej​ dostosowana do potrzeb pracowników różnych generacji
  • 95% pracowników administracyjnych pracuje hybrydowo​ w elastycznych godzinach pracy
  • Przestrzeń dopasowana do kultury
  • 13 sal spotkań, >20 hot desków w siedzibie​
  • przestrzenie także do odpoczynku (siłownie, tyrolka, automaty do integracji)​
Przynależność do organizacji branżowych

Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Firm Deweloperskich

Certyfikaty i standardy

wdrożone normy ISO: 9001, 14001 i 45001

146

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Innovative Facility Management Polska

FORMA PRAWNA

Spółka  z ograniczoną odpowiedzialnością

OPIS FIRMY

Innovative Facility Management Polska Sp. z o.o. to nowoczesny dostawca usług w zakresie utrzymania i obsługi obiektów, dostosowujący swoje działania do indywidualnych potrzeb Klientów. Firma koncentruje się na optymalizacji zasobów, efektywności operacyjnej i systematycznym planowaniu działań. Zespół tworzy wykwalifikowana i doświadczona kadra, co pozwala dostarczać „usługi szyte na miarę”, wspierając efektywność oraz redukcję kosztów eksploatacyjnych obiektów.

SPECJALIZACJA
  • Techniczna obsługa nieruchomości - konserwacja i utrzymanie infrastruktury budynków.
  • Doradztwo i audyty - analiza infrastruktury technicznej, przygotowanie budżetów Opex i Capex.
  • Usługa całodobowego Helpdesk - wsparcie w przypadku awarii 24/7.
  • Fit-out - projektowanie, budżetowanie i nadzór nad remontami i adaptacjami przestrzeni.
SIEDZIba główna w Polsce

Ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa

www.ifmpolska.pl

Biura lokalne

Warszawa, Gdańsk, Szczecin, Poznań, Wrocław, Chorzów, 

Charakterystyka dostawcy

Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM 

Opis usługi głównej

Główna usługa firmy IFM Polska to techniczna obsługa nieruchomości, która obejmuje utrzymanie i konserwację infrastruktury technicznej budynków. Firma zapewnia kompleksową opiekę nad systemami budynkowymi, w tym serwis, inspekcje oraz prewencję, co ma na celu minimalizację ryzyka awarii i zapewnienie sprawnego funkcjonowania obiektów.

Konsulting
  1. Audyt infrastruktury technicznej – ocena stanu technicznego budynków i systemów.
  2. Planowanie budżetów Opex i Capex – wsparcie w przygotowaniu rocznych planów finansowych.
  3. Doradztwo techniczne – optymalizacja działań związanych z utrzymaniem nieruchomości.
  4. Przygotowanie przetargów – pomoc w wyborze dostawców i kontrahentów.
  5. Szkolenia dla zespołów technicznych – podnoszenie kwalifikacji pracowników.
Zarządzanie usługą obcą
  1. Koordynację usług zewnętrznych – nadzór nad firmami wykonawczymi.
  2. Weryfikację jakości usług – sprawdzanie realizacji w oparciu o ustalone standardy.
  3. Optymalizację kosztów – poszukiwanie oszczędności w obsłudze.
  4. Rozliczanie usługodawców – kontrola i zatwierdzanie faktur za wykonane prace.
  5. Wsparcie w negocjacjach z dostawcami – uzyskiwanie korzystnych warunków umów.
Dostarczane usługi własne
  • Elektryczne 
  • Pożarowe 
  • Sanitarne 
  • Wentylacyjne 
  • Ogólnobudowlane

Aktualne dane operacyjne

140

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

210

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

2 500 000 m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024 [m2]

55 mln PLN

Rok Finansowy 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy
  1. Budowanie wizerunku w mediach
  2. Programy rozwoju pracowników
  3. Benefity i wellbeing 
  4. Zaangażowanie w CSR
Certyfikaty i standardy

ISO / RZETELNA FIRMA / POLITYKI COMPLIANCE

Przynależność do organizacji branżowych

PLGBC / PRFM

147

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

INWEMER Serwis

INWEMER System

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Realizujemy usługi z obszaru FM dla klientów sieciowych oraz pojedynczych nieruchomości. Świadczone usługi mają charakter kompleksowy i obejmują utrzymanie czystości oraz pełną obsługę techniczną powierzonych nam nieruchomości, niezależnie od ich specyfiki i przeznaczenia. INWEMER obsługuje klientów zlokalizowanych na terenie całej Polski

Siedziba główna w Polsce

03-310 Warszawa ul. św. Jacka Odrowąża 15

Biura lokalne

Warszawa, Łódź, Poznań, Gdańsk, Białystok, Piotrków Trybunalski, Szczecin, Lublin, Katowice

Specjalizacja
  • Kompleksowe usługi Facility Management w modelach obsługi stacjonarnej, obsługi mobilnej lub hybrydowo z ograniczoną obecnością personelu oraz wsparciem mobilnym
  • Przeglądy specjalistyczne realizowane w zakresie chłodnictwa, ciepłownictwa, energetyki, ochrony przeciw pożarowej oraz instalacji niskoprądowych
  • Kompleksowe sprzątanie obiektów i usługi specjalistyczne
Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM

Opis usługi głównej

Kompleksowe utrzymanie techniczne oraz sprzątanie nieruchomości sieciowychi stacjonarnych

Konsulting
  • Efektywność energetyczna systemów HVAC
  • Opracowywanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i planu działania na wypadek zmiany stopni zasilania
Zarządzanie usługą obcą
  • Serwis i konserwacja instalacji i urządzeń ppoż.
  • serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych
  • serwis i konserwacja instalacji bezpieczeństwa i automatyki budynkowej serwis zabezpieczeń mechanicznych
  • Fit-out
  • DDD/pest control
  • Ochrona
  • Catering
  • Zarządzanie odpadami
Dostarczane usługi własne/facility services
  • Pogotowie techniczne 24h / 7 dni w tygo-dniu na terenie całego kraju
  • Serwis i konserwacja instalacji elektrycznych
  • Serwis i konserwacja instalacji sanitarnych
  • Serwis i konserwacja instalacji i urządzeń HVAC
  • Modernizacje, przebudowy i remonty
  • Dezynfekcja i ozonowanie pomieszczeń
  • Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów

Aktualne dane operacyjne

5800

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

7000

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

5 500 000 m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024

289 mln PLN obrotu

Rok Finansowy 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż
W powyższym diagramie 65% to obiekty sieciowe.

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Rozwój zawodowy i szkolenia
  • Programy wsparcia zdrowotnego
  • Międzynarodowy Kodeks Etyczny
  • Działalność charytatywna i wspieranie wolontariatu na rzecz społeczności lokalnych
Przynależność do organizacji branżowych
  • PRCH
  • PRFM
Certyfikaty i standardy

ISO: 9001, 14001, 45001

148

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

ISS

FORMA PRAWNA

ISS Facility Services sp. z o. o.

OPIS FIRMY

ISS jest największą w Europie organizacją zajmującą się tworzeniem przyjaznych miejsc pracy i kompleksowym zarządzaniem obiektami. Od ponad 120 lat ISS tłumaczy strategie swoich Klientów na codzienne operacyjne zadania, wykorzystując swoją ekspertyzę w segmentach takich jak: Bankowość, Usługi Profesjonalne, Usługi dla Biznesu, Farmacja, Przemysł i Produkcja, a także Real Estate. Blisko 350 000 „placemakerów” każdego dnia dba o obiekty i ich użytkowników na całym świecie.

Siedziba główna w Polsce

ul. Cybernetyki 10, 02-677 Warszawa

Biura lokalne

Łódź, Gdańsk, Kraków, Wrocław, Poznań

Specjalizacja
  • IFS - zintegrowane usługi FM świadczone w modelu self-delivery
  • Utrzymanie czystości
  • Obsługa techniczna obiektów
  • Środowisko pracy i wsparcie administracyjne
  • Nadzór i realizacja projektów inwestycyjnych (Design&Bulid)
  • Utrzymanie terenów zewnętrznych
  • Usługi żywienia
  • Ochrona
Typ dostawcy

Dostawca zintegrowanych usług FM oraz projektów inwestycyjnych (Design & Build & Maintain). Ekspertyza w projektowaniu dostępnych miejsc pracy.

Opis usługi głównej

Integrated Facility Services (IFS) – zintegrowane usługi FM w modelu self-delivery wraz z realizacją projektów inwestycyjnych (Design&Build) dla najemców korporacyjnych, przemysłu, a także właścicieli i zarządców budynków biurowych oraz fabryk.

Konsulting
  • Integracja i outsourcing usług FM
  • Nowe technologie dla nieruchomości
  • Projektowanie środowiska pracy
  • Optymalizacja przestrzeni
  • Change Management
  • Projektowanie i wykonawstwo zarówno w biurach jak i obiektach przemysłowych
  • Efektywność energetyczna i procesowa
  • Doradztwo w zakresie rozwiązań wspierających dostępność, przyjaznych dla osób z ograniczoną sprawnością

Aktualne dane operacyjne

120

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

2000

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Bezpieczeństwo pracy w obszarze fizycznym, ale również mentalnym najważniejszym priorytetem organizacji ISS
  • Cele dekarbonizacji zgodne z metodologią SBTi
  • Wsparcie celów klienta, w tym celów zrównoważonego rozwoju
  • Odpady spożywcze
Przynależność do organizacji branżowych
  • PRFM
  • SPCC
  • ABSL
  • AmCham
  • Pro Progressio
Certyfikaty i standardy
  • ISO 9001,
  • ISO 14001,
  • ISO 45001,
  • EcoVadis,
  • CIOP-PIB
Nagrody i wyróżnienia
  • Lider Dostępności
  • Lodołamacze
149

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Klüh Facility Services

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Swoją główną siedzibę Klüh Facility Services ma we Wrocławiu oddziały w Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Katowicach które wraz z lokalnymi biurami, tworzą sieć placówek, która pokrywa większą część Polski. Firma Klüh świadczy usługi w Polsce od 2001, jako dostawca usług infrastrukturalnych, koncentruje się na obsłudze nieruchomości każdej z branż w dziedzinie usług soft service.

Siedziba główna w Polsce

Wrocław, ul. Grabiszyńska 251D

Biura lokalne

Warszawa, Poznań, Łódź, Katowice, Bydgoszcz, Kraków, Trójmiasto

Specjalizacja
  • Cleaning
  • Landscaping
  • Supply
  • Snow remowal
  • Office Support
Typ dostawcy

Soft Service Provider

Opis usługi głównej

Usługi Infrastrukturalne

Zarządzanie usługą obcą
  • Catering
  • Cleaning
  • Ochrona
  • DDD
  • Usługi Techniczne
Dostarczane usługi własne/facility services
  • Sprzątanie
  • Recepcja
  • Obsługa Terenów Zewnętrznych
  • Soft Services

Aktualne dane operacyjne

110

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

1350

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

5 050 000 m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024

60 mln PLN obrotu

Rok Finansowy 2024

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy
  • QUSEC, DigiClean
  • Klüh-Akademie
  • eAudit
Przynależność do organizacji branżowych
  • PRFM
  • IFMA
  • PRCH - Polska Rada Centrów Handlowych
Certyfikaty i standardy
  • EcoVadis,
  • ISO 9001,
  • ISO 14001

150

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Open Energy Polska

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Open Energy Polska Sp. z o.o. świadczy szeroki zakres usług związanych z działalnością FM tj. utrzymanie techniczne budynków, zarządzanie zużyciem i kosztami mediów (energia elektryczna oraz gaz), utrzymanie infrastruktury elektrycznej, HVAC, PPOŻ, AKPiA. Oferujemy pełny zakres współpracy od pomysłu, przez projektowanie instalacji aż po wykonawstwo oraz utrzymanie.

Siedziba główna w Polsce

ul. Puławska 2, bud. B, 02-566 Warszawa

Specjalizacja
  • Serwis, modernizacja i montaż urządzeń: HVAC, PPOŻ, Instalacje niskoprądowe, AKPiA
  • Obsługa techniczna obiektów
  • Przeglądy budynkowe obligatoryjne
  • Doradztwo inżynieryjne i projektowe
  • Czyszczenie wentylacji tłuszczowej oraz bytowej
  • Obsługa terenów zewnętrznych
Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM

Opis usługi głównej

Multitechniczna obsługa obiektów

Konsulting
  • Efektywność energetyczna
  • Doradztwo inżynieryjne
Dostarczane usługi własne/facility services
  • Obsługa techniczna
  • Przeglądy urządzeń elektrycznych, HVAC
  • Dozór techniczny
  • Zarządzanie dokumentacją i przeglądami

Aktualne dane operacyjne

450

Liczba obsługiwanych obiektów - koniec 2024

800 000 m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024

udział obsługiwanych kluczowych branż
151

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

PZN

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Od 1996 r. oferujemy kompleksowy Facility Management i Property Management na terenie całej Polski. Obsługujemy wiodące firmy w kraju m.in sieci handlowe, bankowe, logistyczne, usługowe, farmaceutyczne itp. Opiekujemy się nieruchomościami w trybie stacjonarnym oraz mobilnym 24h/7. Posiadamy pracowników w całym kraju: techników, inżynierów budowlanych, rzeczoznawców, administratorów i zarządców. W ostatnich latach zostaliśmy docenieni zarówno za efektywność biznesową - Diament Forbesa, jak i za uczciwość prowadzenia biznesu - tytuł Etyczna Firma Roku od Pulsu Biznesu i PwC.

Siedziba główna w Polsce

Warszawa, ul. Niekłańska 35

Biura lokalne

Katowice, Poznań, Kraków, Łódź, Wrocław, Szczecin, Sopot, Lublin, Gorzów Wlkp., Olsztyn, Białystok, Kielce, Bydgoszcz, Rzeszów, Opole

Specjalizacja
  • Zintegrowane usługi Facility i Property Management
  • Kompleksowa obsługa techniczna nieruchomości
  • Serwis i montaże HVAC
  • Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
  • Kontrole obligatoryjne wymagane prawem budowlanym
  • Projekty modernizacyjno -inwestycyjne, rebrandingi
  • Wyceny nieruchomości, Project Monitor
  • Świadectwa charakterystyki energetycznej budynku
Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM/ Technika/Property Management

Opis usługi głównej

Kompleksowa techniczna obsługa obiektów

Konsulting
  • Przeglądy, naprawy i montaże HVAC
  • Złota rączka, elektrycy, hydraulicy
  • Usługi remontowo-budowlane
  • Property Manegement
  • Mobilni administratorzy
Zarządzanie usługą obcą
  • Przegląd systemów ppoż.
  • Obowiązkowe przeglądy budowlane
  • Instalacje CCTV
  • Ochrona, recepcja, kancelaria
  • Inne
Konsulting
  • Przeglądy, naprawy i montaże HVAC
  • Złota rączka, elektrycy, hydraulicy
  • Kontrole obligatoryjne
  • Inwentaryzacje budynków
  • Koordynacja inwestycji
  • Usługi remontowo-budowlane
  • Property Management
  • Mobilni administratorzy
  • Utrzymanie czystości, dezynfekcja i ozonowanie
  • Zarządzanie projektami

Aktualne dane operacyjne

195

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

180

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

1 500 000 m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024

53 mln PLN obrotu

Rok Finansowy 2023

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Praktyki dla szkół technicznych
  • Elastyczny czas pracy
  • Dzielenie się wiedzą na konferencjach
  • Współfinansowanie studiów dla pracowników
  • Udział kadry menedżerskiej w jury konkursów branżowych
Przynależność do organizacji branżowych
  • PRFM
  • PRCH
  • IFMA
  • IFR
  • PPCC
Certyfikaty i standardy
  • ISO 9001,
  • Koncesja MSWiA Zabezpieczenia Techniczne,
  • Certyfikat FGaz,
  • autoryzacje producentów klimatyzatorów i wentylacjiDANE

152

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Samsic Polska

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Samsic Polska jest częścią Grupy Samsic zatrudniającej ponad 125 tyś pracowników w 27 krajach na całym świecie. Samsic oferuje pełen wachlarz usług multiserwisowych związanych z outsourcingiem częściowych lub całościowych procesów logistycznych, Soft Facility Management czy restauracjami pracowniczymi. Specjalizuje się w obsłudze powierzchni biurowych i handlowych, hal logistycznych, produkcyjnych, jak również terenów zewnętrznych.

Siedziba główna w Polsce

Astrów 10, 40-045 Katowice

Biura lokalne

Warszawa, Praga, Bratysława

Specjalizacja
  • Soft Facility Management
  • InHouse Logistics
  • Restauracje pracownicze
  • Usługi Administracyjne i Recepcja
  • Obsługa terenów zewnętrznych
  • Wsparcie techniczne
Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM  

Opis usługi głównej

Kompleksowa obsługa nieruchomości (obiektów biurowych, hal logistycznych, produkcyjnych, centrów handlowych) oraz terenów zewnętrznych w zakresie usług porządkowych, administracyjnych, pielęgnacji zieleni, odśnieżania, wsparcia technicznego, oustourcingu procesów logistycznych oraz usług gastronomicznych (restauracje pracownicze, catering).

Zarządzanie usługą obcą
  • PEST Control
  • Breakroom Services
  • Pielęgnacja roślin
  • Usługi Specjalistyczne
  • Utylizacja odpadów poufnych
Dostarczane usługi własne/facility services
  • Usługi czystościowo-porządkowe
  • Soft Facility Management
  • Recepcion Hub
  • Wsparcie administracyjne
  • Utrzymanie terenów zewnętrznych
  • Odśnieżanie
  • Outsourcing procesów logistycznych (załadunek, rozładunek, wydawanie i przyjmowanie towaru, checking, kompletacja itp.)
  • Catering
  • Restauracje pracownicze
  • Handyman

Aktualne dane operacyjne

85

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

1752

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

1 078 000 m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024

197,035 mln PLN

Obrót finansowy 2024

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania

Newsletter

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Jesteśmy fundatorem Fundacji AJKUM wspierającej osoby doświadczone chorobą onkologiczną oraz ich bliskich.
  • Działamy na rzecz środowiska w ramach Programu Planet 2030, który opiera się na 4 filarach i 13 zobowiązaniach, m.in. posadzenie 1000 drzew do 2025 roku, zmniejszenie emisji CO2 w naszych biurach o 30% w latach 2020-2030. Pierwszym krokiem ku temu była wymiana naszej floty samochodowej na hybrydową.
  • Nasze działania na rzecz środowiska oraz lokalnej społeczności zostały docenione przez Miasto Katowice. Zostaliśmy laureatem II miejsca w konkursie „Katowizje - Firma Społecznie Odpowiedzialna”.
  • Angażujemy się w obchody Pink October, Movember.
  • Wspieramy World Cleanup Day, Światowy Dzień Bez Samochodu.
  • Bierzemy aktywny udział w Business Run i biegach charytatywnych.
  • Chętnie wspieramy lokalną społeczność w tym roku przekazaliśmy część naszych mebli do Zagłębiowskiego Centrum Onkologii.
  • Dbamy o wellbeing naszych pracowników oraz pracowników naszych klientów. Sadzimy rośliny, dostarczamy świeże zioła do biur, aranżujemy strefy relaksu, chill roomy, organizujemy warsztaty ze zdrowego żywienia.
Przynależność do organizacji branżowych
  • Francusko – Polska Izba Gospodarcza
  • Polska Izba Gospodarcza Czystości
  • IFMA Czechy
Certyfikaty i standardy
  • Firma Przyjazna Naturze,
  • ISO 14001,
  • ISO 9001,
  • ISO 45001,
  • EcoVadis
  • Gwarant Czystości
153

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Sodexo Polska

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Sodexo w Polsce zapewnia kompleksową obsługę nieruchomości dla ponad 120 klientów i ponad 200 000 konsumentów każdego dnia od ponad30 lat. Obecna w ponad 200 obiektach, firma prowadzi ponad 45 restauracji pracowniczych. Oferuje zintegrowane usługi FM.

Wspiera swoich partnerów w zarządzaniu miejscem pracy oraz tworzeniu bezpiecznej i inspirującej przestrzeni dla pracowników.

Siedziba główna w Polsce

Warszawa, ul. Jutrzenki 137

Specjalizacja
  • Zintegrowane usługi Facility Management
  • Obsługa techniczna nieruchomości
  • Sprzątanie
  • Utrzymanie terenów zewnętrznych
  • Ochrona obiektów
  • Wsparcie procesów biznesowych
  • Obsługa recepcji
  • Serwis p.poż.
  • Restauracje pracownicze
  • Usługi cateringowe
Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM  

Opis usługi głównej

Kompleksowe zarządzanie i dostarczanie rozwiązań w miejscach pracy z zakresu Hard FM, Soft FM, usług żywieniowych

Konsulting
  • Planowanie strategii transformacji miejsca pracy
  • Budowanie dobrego samopoczucia pracowników w miejscu pracy
  • Planowanie strategii w zakresie zarządzania energią i zrównoważonego rozwoju
  • Wsparcie zielonej certyfikacji budynków
  • Due dilligence
  • Audyty instalacji technicznych
Zarządzanie usługą obcą
  • Ochrona
  • Planowanie i konfiguracja przestrzeni miejsca pracy
Dostarczane usługi własne/facility services
  • Kompleksowa obsługa techniczna nieruchomości
  • Systemy zarządzania budynkiem z wykorzystaniem technologii inteligentnych budynków
  • Systemy bezpieczeństwa pożarowego i awaryjnego, wyposażenie i instalacje
  • Sprzątanie generalne i specjalistyczne
  • Business support services - recepcja, administracja biurowa, mail room
  • Usługi p.poż
  • Restauracje i usługi żywieniowe dla firm
  • Serwis bram i doków

Aktualne dane operacyjne

180

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

1800

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

423 mln PLN obrotu

Rok Finansowy 2023

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania
Działania wspierające markę pracodawcy
  • Rozwinięty system szkoleń zawodowych i kompetencji miękkich
  • Atrakcyjny pakiet benefitów
  • Wolontariat i inicjatywy społeczne
  • Program stażów i praktyk
  • Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych
  • Praca w międzynarodowym środowisku (firma o zasięgu globalnym)
Przynależność do organizacji branżowych
  • PRFM
  • CCIFP
Certyfikaty i standardy
  • ISO 9001,
  • ISO 14001,
  • ISO 18001,
  • ISO 55001,
  • ISO 22000
154

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

STRABAG PFS

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

STRABAG PFS świadczy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego, obejmujące wszystkie dziedziny przez cały cykl życia nieruchomości. Realizujemy także projekty elektryczne i HVAC, modernizacje i instalacje. Pomagamy Klientom w optymalizowaniu wykorzystania mediów oraz w innych dziedzinach technicznych cyklu życia obiektu. Pomagamy naszym klientom osiągać globalne cele klimatyczne i tworzyć wysoki poziom przejrzystości dla ich decyzji inwestycyjnych w zakresie eksploatacji budynku.

Siedziba główna w Polsce

05-800 Pruszków, ul. Parzniewska 10

Biura lokalne

Warszawa, Łódź, Kraków, Katowice, Wałbrzych,

Wrocław, Poznań, Gdańsk, Lublin

Typ dostawcy (za PRFM)

Dostawca zintegrowanych usług FM

Opis usługi głównej

Multitechniczna obsługa obiektów

Konsulting
  • Optymalizacja zużycia mediów
  • Audyty instalacji technicznych
  • Gospodarka odpadami, BDO, KOBIZE, rejestrowanie źródeł ciepła do CEEB
  • Kompleksowe usługi ochrony ppoż.
  • Analityka BMS
Zarządzanie usługą obcą
  • Ochrona
  • Usługi utrzymania czystości, dezynfekcje
  • Obsługa recepcji, usługi portierskie
  • Okresowe konserwacje urządzeń dźwigowych
  • Catering
Dostarczane usługi własne/facility services
  • Obsługa techniczna
  • Utrzymanie nieruchomości i konserwacja
  • Przeglądy okresowe i specjalistyczne
  • Zarządzanie infrastrukturą obiektów
  • Zarządzanie dokumentacją i przeglądami
  • Prace projektowe i modernizacje instalacji teletechnicznych
  • FM w trakcie realizacji budowy
  • Serwis HVAC
  • Pomiary i walidacje
  • Usługi złotej rączki
  • Wykonywanie instalacji HVAC/Elektrycznych
  • Project Management, Fit-outy

Aktualne dane operacyjne

154

Liczba obsługiwanych klientów – rok 2024

620

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

257 mln PLN

Obrót w 2024

7,1 mln m2

Obsługiwana powierzchnia

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Akademia PFS
  • praktyki dla uczniów techników
  • uczestnictwo w wydarzeniach branżowych
  • szkolenia zawodowe oraz językowe online i stacjonarnie
  • program poleceń pracowniczych
  • pakiet benefitów
Przynależność do organizacji branżowych

PRFM

Certyfikaty i standardy
  • ISO 9001,
  • ISO 14001,
  • ISO 2700,
  • ISO 17025,
  • Certyfikat akredytacji laboratorium badawczego w zgodzie z PN-EN ISO/IEC17025:2018-02,
  • Koncesja MSWiA Zabezpieczenie techniczne,
  • Ochrona fizyczna,
  • Certyfikat F-Gazy

155

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

SPIE Building Solutions

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Niezależny europejski lider usług multitechnicznych. Firma wspiera swoich Klientów w utrzymywaniu energooszczędnych i przyjaznych dla środowiska budynków oraz projektuje, dostarcza i instaluje kompleksowe rozwiązania w zakresie systemów bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, teletechniki, automatyki budynkowej i elektromobilności dla wszystkich sektorów rynku.

Siedziba główna w Polsce

02-675 Warszawa, ul. Wołoska 5

Biura lokalne

Gdańsk, Poznań, Wrocław, Wałbrzych, Katowice, Kraków, Łódź

Specjalizacja
  • Multitechniczny Facility Management: inspekcje i przeglądy, modernizacje, usuwanie awarii, audyty, optymalizacja zużycia mediów
  • Serwisy: gazowy, HVAC, niskoprądowy, mobilny
  • Systemy gaszenia: tryskaczowe, gazowe, piana wodna, mgła wodna
  • Bezpieczeństwo: CCTV, DSO, SKD, SSWiN, RFID
  • Instalacje teletechniczne: detekcja gazu i pożaru, LAN, BAS/BMS, IT
  • Elektromobilność: stacje ładowania pojazdów elektrycznych: konsultacje techniczno-prawne, dokumentacja projektowa, dobór i dostawa urządzeń, wykonanie instalacji zasilającej, montaż, uruchomienie i konfiguracja stacji, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, system zarządzania stacją
  • Mobilne Grupy Serwisowe: kompleksowe usługi dla placówek sieciowych, pogotowie techniczne (Help Desk 24/7), informatyczna baza danych urządzeń wraz z raportowaniem, obsługa konta CRO
Typ dostawcy

Dostawca zintegrowanych usług FM  

Opis usługi głównej

Multitechniczna obsługa nieruchomości

Konsulting
  • Efektywność energetyczna
  • Analityka przy wykorzystaniu BMS
  • Elektromobilność
Zarządzanie usługą obcą

TAK, choć większość usług wykonujemy naszym personelem

Dostarczane usługi własne/facility services
  • Techniczna obsługa budynków
  • Działania prewencyjne: inspekcje, przeglądy, bieżące konserwacje instalacji i systemów budynkowych
  • Modernizacje i przebudowy
  • Prace projektowe i instalatorskie
  • Pogotowie techniczne 24h/365 dni
  • Serwis: HVAC, niskie prądy, mobilny
  • Zarządzanie dokumentacją techniczną
  • Analiza i optymalizacja zużycia mediów

Aktualne dane operacyjne

1200

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

10,8 mln m2

Obsługiwana powierzchnia - rok 2024

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Oferowany plik do pobrania

POBIERZ

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Dostarczanie rozwiązań ekologicznych
  • Dzielenie się wiedzą w mediach branżowych oraz podczas wydarzeń rynkowych
  • Praktyki dla studentów i uczniów technikum
  • System szkoleń technicznych oraz interpersonalnych
  • Jasno określona ścieżka kariery
  • Pakiet socjalny
  • Program poleceń pracowniczych
  • Międzynarodowy Program Akcjonariatu Pracowniczego
Przynależność do organizacji branżowych

PRFM

Certyfikaty i standardy
  • ISO 9001,
  • ISO 14001,
  • ISO 45001,
  • złoty medal EcoVadis dla Grupy SPIE
158

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

White Star  Facility Management

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

White Star Facility Management to wiodąca firma specjalizująca się w kompleksowym technicznym zarządzaniu nieruchomościami na terenie całej Polski. Misją firmy White Star Facility Management jest dostarczanie najwyższej jakości usług, które zapewniają trwałą wartość i komfort dla klientów.

SPECJALIZACJA
  • Roczne planowanie konserwacji, w tym wymagane kontrole przeprowadzane przez władze lokalne.
  • Codzienne monitorowanie pomieszczeń technicznych budynku i jego wyposażenia.
  • Nadzór nad podwykonawcami i opracowywanie miesięcznych raportów z prac.
  • Prowadzenie spisu elementów budynku
  • Zarządzanie projektami dotyczącymi usuwania i dokumentowania wad i usterek.
  • Zapewnianie personelu technicznego na miejscu w godzinach pracy oraz zapewnianie całodobowego dyżuru pogotowia technicznego.
  • Doradztwo w zakresie zarządzania energią i wydajności energetycznej.
  • Planowanie ochrony przeciwpożarowej, ochrony zdrowia i środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi.
SIEDZIba główna w Polsce

White Star Facility Management

ul. Zajęcza 2B

00-351 Warszawa

www.whitestar-realestate.com

Charakterystyka dostawcy

Typ dostawcy

Dostawca kompleksowych rozwiązań w dziedzinie technicznego FM

Opis usługi głównej

Techniczne zarządzanie  obiektami

Konsulting
  • Budowa systemów BMS
  • Optymalizacja kosztów zużycia mediów
  • Tworzenie strategii ESG
  • Weryfikacja dokumentacji technicznej
Zarządzanie usługą obcą
  • Pomiary i równoważenie instalacji hydraulicznych oraz wentylacyjnych
  • Pomiary hałasu
  • Testy szczelności kanałów wentylacyjnych
Dostarczane usługi własne
  • Obsługa techniczna
  • HelDesk
  • Budowa oraz serwis systemów BMS
  • Przeglądy urządzeń elektrycznych
  • Przeglądy instalacji wod-kan

Aktualne dane operacyjne

>20

Liczba obsługiwanych klientów - koniec 2024

>40

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

>400 000

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024 [m2]

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy:
  • Szkolenia branżowe
  • Pakiety medyczne
  • Pakiety sportowe
  • Bezpieczeństwo pracy
156

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Veolia Industry Polska

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Veolia Industry Polska świadczy kompleksowe usługi energetyczne i multitechniczne dla obiektów przemysłowych, biurowych, handlowych i logistyczno-magazynowych. Oferuje Klientom innowacyjne rozwiązania z zakresu ciepła, chłodu, energii elektrycznej oraz gospodarki

wodno-ściekowej.

Siedziba główna w Polsce

Al. Solidarności 46 61-696 Poznań

Biura lokalne

Warszaw, Łódź, Katowice, Kraków

Specjalizacja
  • Obsługa techniczna obiektów
  • Zintegrowane usługi FM
  • Kompleksowe rozwiązania energetyczne
  • Zwiększanie efektywności energetycznej
  • Odnawialne źródła energii
  • Outsourcing obsługi instalacji przemysłowych
  • Kompleksowa realizacja inwestycji na różnych modelach współpracy np. DBFO, ESCO
  • wdrażanie systemu zarządzania energią,
  • realizacja projektów modernizacyjnych w obszarze efektywności energetycznej
Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usług FM

Opis usługi głównej

Multitechniczna obsługa obiektów

Konsulting
  • Efektywność energetyczna
  • OZE
  • Mała kogeneracja
  • Projekty modernizacyjne
  • Audyty techniczne instalacji i urządzeń
Zarządzanie usługą obcą
  • Catering
  • Ochrona
  • Obsługa odzieży roboczej
  • Obsługa floty samochodowej
  • Obsługa recepcji
  • Usługi sprzątania
Dostarczane usługi własne/facility services
  • Obsługa techniczna
  • Przeglądy urządzeń elektrycznych
  • Przeglądy urządzeń HVAC
  • Przeglądy urządzeń ppoż.
  • Dozór techniczny
  • Zarządzanie dokumentacją i przeglądami
  • System zarządzania energią,
  • Projekty modernizacyjne w obszarze ef. energetycznej, DBFO, ESCO

Aktualne dane operacyjne

powyżej 120

Liczba obsługiwanych klientów – koniec 2024

533

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

238 mln PLN

Obrót w 2024 roku

powyżej 5 mln m2

Obsługiwana powierzchnia - rok 2024

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Szeroki pakiet benefi tów pracowniczych
  • Pakiety szkoleń dla pracowników każdego szczebla
  • Projekty związane ze zwiększa-niem kompetencji kadry menedżerskiej
  • Wewnętrzne ścieżki rozwoju w ramach Grupy Veolia
  • Prywatna opieka zdrowotna
Przynależność do organizacji branżowych
  • RICS
  • IFMA
Certyfikaty i standardy
  • ISO 50001, 9001, 14001,
  • Certyfikat F-G,
  • bhp 45001,
  • Compliance 37001
160

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

VINCI Facilities Polska

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

VINCI Facilities Polska od 2010 r. świadczy wysokiej jakości usługi obsługi technicznej nieruchomości. Należymy do globalnego koncernu VINCI, ale działamy lokalnie, skupiając się na uwarunkowaniach i potrzebach rynku FM i Real Estate w Polsce.

SPECJALIZACJA

·        Zintegrowana techniczna obsługa nieruchomości

·        Przeglądy i serwisy instalacji specjalistycznych

·        Audyt techniczny due diligence

·        Fit-out - aranżacja przestrzeni

·        Optymalizacja kosztów działania nieruchomości 

SIEDZIBA główna w Polsce

Ul. Domaniewska 32, 02-672 Warszawa

Typ dostawcy

Kompleksowa obsługa techniczna nieruchomości

Opis usługi głównej

VINCI Facilities Polska jest firmą świadczącą wysokiej jakości usługi obsługi technicznej nieruchomości. Wywodzimy się z dużej firmy konstrukcyjnej i uzupełniamy ofertę generalnego wykonawcy o długofalowe utrzymanie budynków w pełnej sprawności. Korzystamy również z łączącej nas synergii biznesowej m.in. przy realizacji projektów w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego. Od momentu powstania w 2010 roku, błyskawicznie zdobyliśmy mocną pozycję w branży oraz zyskaliśmy zaufanie wielu Klientów.

 

Dzięki zróżnicowanem u portfolio obsługiwanych przez nas obiektów możemy stabilnie i konsekwentnie się rozwijać. Mamy świadomość zmieniającej się sytuacji rynkowej i elastycznie podchodzimy do potrzeb Klientów. Wprowadzamy rozwiązania zmniejszające wpływ zarządzanych przez nas obiektów na środowisko i redukcję emisji CO2, poprzez m.in. stosowanie rozwiązań energooszczędnych, które jednocześnie pozwalają oszczędzać pieniądze naszych partnerów biznesowych. Wspieramy ich również w podejmowaniu decyzji dotyczących kwestii technicznych zarządzania obiektem.

 

Nasi pracownicy tworzą efektywne zespoły, które dzięki praktycznej wiedzy z różnych dziedzin technicznych zapewniają sprawne funkcjonowanie budynków. Dbamy także o rozwój pracowników i ciągłe podnoszenie ich kompetencji, a jednocześnie przykładamy dużą uwagę do cyfryzacji i digitalizacji procesów zarządzania technicznego nieruchomościami. Dzięki wykorzystaniu w zarządzaniu nieruchomościami nowych technologii, jak rozbudowany system CAFM z elementami „smallBIM” (bogata baza danych technicznych oraz m.in. zdjęcia 360°) czy BIM7D,wdrażanych na obsługiwanych przez nas obiektach, nasi pracownicy wykonują swoje zadania szybciej i bardziej efektywnie.

Konsulting
  • Innowacje i optymalizacje
  • Efektywność energetyczna
  • Audyt infrastruktury technicznej
Dostarczane usługi własne
  • Utrzymanie techniczne,
  • Rozwiązania proptech
  • Usługi dedykowane najemcom: remonty, relokacje, złota rączka
  • Działania prewencyjne: inspekcje, przeglądy, bieżące konserwacje instalacji i systemów
  • Zarządzanie dokumentacją techniczną
  • Analiza i optymalizacja zużycia mediów

Aktualne dane operacyjne

61

Liczba obsługiwanych klientów – koniec 2024

225

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

ok. 80 mln PLN

Obrót w 2024 roku

ok 2,5 mln m2

Obsługiwana powierzchnia - rok 2024

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

Certyfikaty i standardy

ISO 9001:2015

EcoVadis

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Dzielenie się wiedzą w mediach branżowych oraz podczas wydarzeń rynkowych
  • Program szkoleń technicznych i kompetencji miękkich
  • Praktyki dla młodych adeptów sztuki FM
  • Pakiet socjalny
  • Program poleceń pracowniczych
  • Program Akcjonariatu Pracowniczego
Przynależność do organizacji branżowych

IFMA,

160

Dane podstawowe

NAZWA FIRMY

Zinel Facility Management

FORMA PRAWNA

Sp. z o.o.

OPIS FIRMY

Grupa ZINEL to dwie spółki, które funkcjonują na zasadzie

komplementarności w zakresie:

  • obsługi technicznej nieruchomości
  • projektu i wykonawstwa instalacji HVAC oraz BMS

Jesteśmy jedną z największych firm działających w branży

FM, opartą w 100% o polski kapitał. Wyróżnia nas:

  • gotowość do realizacji prac montażowych w segmencie
  • klimatyzacji i wentylacji.
  • własny dział IT obsługujący m.in. segmenty automatyki budynkowej.
  • autorska platforma Help Desk przeznaczona do
  • komunikacji i raportowania.
  • imperatyw do ograniczania podwykonawstwa w zakresie technicznej obsługi nieruchomości dominimum.
SPECJALIZACJA
  • Obsługa techniczna nieruchomości
  • Wykonawstwo od projektu, po realizację instalacji BMS
  •  Montaż zaawansowanych instalacji HVAC dla Data Centers
SIEDZIba główna w Polsce

02-867 Warszawa, ul. Baletowa 177D

Typ dostawcy

Zintegrowany dostawca usługFM

Opis usługi głównej

Obsługa techniczna  nieruchomości

Konsulting
  • Doradztwo w sprawie wykonawstwa instalacji HVAC, BMS
Zarządzanie usługa obcą
  • Usługi porządkowo-czystościowe
Dostarczane usługi własne

Kompleksowa obsługa technicznanieruchomości

  • Obsługa Klientów sieciowych
  • Wykonawstwo instalacji HVAC i BMS

Aktualne dane operacyjne

120

Liczba pracowników zatrudnionych – koniec 2024

powyżej 2 mln m2

Obsługiwana powierzchnia wszystkich usług - rok 2024 [m2]

udział obsługiwanych kluczowych branż

Moduł wiedzy

www.zinelfm.pl

Certyfikaty i standardy:

ISO 9001

Działania wspierające markę pracodawcy
  • Działalność charytatywna  „Zdążyć z pomocą”

115